70 entradas

Dos años cumple hoy este blog, y es hora de mirarse un poco el ombligo. Curiosamente, el año pasado escribí 34 artículos, el mismo número que en 2006. De verdad, no ha sido para nada intencionado. De hecho, mi objetivo era aumentar el número de entradas, pero al final, me he quedado a las puertas.


En este segundo año tampoco se ha batido el récord de comentarios en un artículo, que ahora mismo ostenta el artículo de ¿Y por qué no juegos de mesa?. Esto, señoras y señores, es principalmente culpa de ustedes, así que les exhorto a poner remedio a esta indignante situación de manera fulgurante :D. Fuera bromas, me gustaría que la gente que lee el blog participase más, pero en fin, qué se le va a hacer.

En cuanto a los artículos que más me han gustado, me quedo con «Los manuales deberían desaparecer», aunque no debo olvidar Reflexiones sobre ser un DJ, que me deparó una sorpresilla totalmente inesperada. 23 de abril es, creo yo, el peor artículo del año pasado; es lo que ocurre con los blogs, al igual que sus autores a veces sufren "desviaciones" (llamémoslas así). Por fortuna, estas "desviaciones" no son frecuentes ni permanentes... ¿o sí?

Para terminar, hablaré de «Diseccionando...». «Diseccionando...» pretendía ser una serie de artículos en los que analizaba un videojuego un poco desde el punto de vista del diseño. Pero resulta difícil hablar de una "serie de artículos" cuando sólo hay un artículo en dicha serie. Tengo pensado solucionar esto a corto o medio plazo, pero estoy considerando algunas posibilidades fuera incluso de este blog. Permanezcan sintonizados.

Despidamos esta entrada con un sonoro

¡Feliz cumpleaños, Garthofismos!

EDITO: Ni en el cumpleaños del blog me libro de cometer errores. Corregido uno de los enlaces, gracias por el aviso.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

felicidades por este segundo cumpleaños!

Julián dijo...

Gracias :)

Carlinhos dijo...

Ola! Noraboa por este segundo aniversario. Creo que ten moito mérito ter aberto un blog na Internet e actualizo razoabelmente cada pouco tempo. Xa ves o meu como anda, que está bastante estancando. Sempre digo que teño que escribir máis, pero logo, por unhas cousas ou por outras, sempre tardo un monte de tempo en poñer cousas novas.

Creo sinceramente que o contido de este blog é francamente interesante para a xente apaixonada da informática, os videoxogos e os comics. Teño dado esta dirección a algún familiar (de confianza)interesado nestes temas, e tenme comentado que lle pareceu bastante interesante e que entra acotío. O problema é que non acostuma a deixar comentarios. A min ocórreme o mesmo. Xa ves que teño un link ao teu blog (teño que agradecerche que ti puxeras un enlace ao meu, tendo en conta que non é da mesma temática que o teu, e por iso é digno de agradecer, aí está o bo da pluralidade en Internet), e entro a miúdo. O que ocorre é que non teño moito idea dos temas dos que habitualmente escribes, e por iso non acostumo a deixar comentarios, porque non teño argumentos para escribir, o cal, repito, non significa que non o visite. Pero intentarei poñerme un pouco ao día para así poder escribir algo máis por aquí.

Pois nada, moito ánimo e a seguir escribindo moito. Grazas por deixar sempre comentarios no meu blog. Unha aperta.

Julián dijo...

Ola! Moitas gracias. A min pásame case o mesmo que a ti: xa sabes que sigo fielmente o teu blog, porque me gusta e me parece interesante, aínda que os temas de política e economía píllanme un pouco a desmán :). Menos mal que teño o meu irmán que me pon ó día de vez en cando.

Gracias tamén por promocionar o meu blog e polo interese que mostras na materia que trato. Ultimamente ando con moito traballo e non actualizo tanto como a min me gustaría e espero que os meus lectores mo saiban perdoar. Teño varios artigos na recámara e espero poder sacar un ben pronto (nesta semana ou na que vén).

En fin, ánimo a ti tamén co teu blog. Espero poder ler unha análise dos resultados destes últimos comicios (ou calquera outra lectura que queras regalarnos).

Unha aperta a ti tamén.